3.8
Gut
5 Bewertungen
  • 4.0
    Frank A.July 2019

Schöner Platz in uninteressanter Gegend
    Schön angelegter Platz ca. 500m vom Fjord entfernt. In der Nähe liegt eine große Marina. Dort kann man nett Boote gucken. Holbæk ist ein schönes Städtchen das sich anscheinend erst in den letzten Jahren etwas herausgeputzt hat. Nach ein bis zwei Tagen hat man aber alles gesehen. Das Schwimmbad auf dem...
    Urs N.September 2016

Lækker plads med godt badeanlæg
    Dejlig plads til alle. Gode leje forhold til mindre børn. Spa og wellness til store og voksne. Et godt sted at feriere kort som lang tid.
    Jens J.July 2011
    Smuk beliggenhed og kort afstand til Holbæk. Varmt vand er inkl. (jeg var godt nok ved at blive kogt, da man ikke kan regulere badetemperaturen!), og det er WiFi også (hastigheden er dog så lav, at jeg måtte finde min mobil-dongle frem for at kunne arbejde fra pladsen)- Et par skønhedspletter, der mere end opvejes af det venlige personale.
    kim n.May 2011

No text.

• 3.0
    kirsten m.October 2010
    Rigtig pæne sanitære forhold - og rent. Da vi har ligget uden for sæson og weekend, var der meget få campister - men alligevel gjort flot rent. En del pløre på pladsen - men værtsparret kan jo ikke gøre for, det var regnvejr hele tiden! Ingen mulighed for at handle på pladsen på nuværende tidspunkt - men ikke langt fra indkøbsmuligheder.