3.9
Gut
7 Bewertungen
  • 3.0
    Anja S.April 2017

Perfekt til afslapning
    Dejlig, stille og rolig plads. Skøn natur. Udsigt til de smukkeste solnedgange.
    Hartmut M.August 2016
    Schöner ruhiger Platz mit viel Grün
    Platz ist mit viel Grün angelegt, durch Hecken abgetrennte Stellplatz-Bereiche. Betreiber sehr nett. Sanitäranlagen sauber, ruhige Lage. Nur ein paar Schritte zum Meer, aber keine Bademöglichkeit.
    Wolfgang K.July 2015

Watt an der Nordsee pur
    Freundlich, nett, gepflegt. Keine Möglichkeit zum Baden/Schwimmen. Deichwandern. Sonnenuntergang sehr schön. Windgeschützte Standplätze. Mit Auto sind schöne Süd-dänische Städte zu erreichen
    Svend Aage L.July 2015

Vi kommer igen
    Overraskende god plads, alt pænt og rent, det sanitære kan der ikke klages på, pænt og rent og ja her kan man gå i bad uden at alting bliver vådt, der er varmt vand i hanen til fri afbenyttelse. Pladsen ligger på landet og der er lidt lugt fra landbrug og hyggelig brægen fra fårene, det skal der ikke klages over, det er bare så hyggeligt.
  • 5.0
    Brit L.August 2013
    Vi elsker at være der,lige så snart vi har anledning så tager vi afsted.Der er en dejlig ro,så vi kan slappe af.Stemningen er dejlig og det er nemt at komme i kontakt med folk.Man kan leje cykler og cykle rundt i det skønne Sønderjydske område,og ellers er der endel at se på feks I Højer
    Tobias H.May 2013

No text.

• 3.0
    Hubert P.June 2012
    Ruhige Lage, Personal freundlich, nur das Prei-Leistungsverlältnis stimmt nicht ganz.